Härligt ord: Laxtrappa. Laxtrappapapapapapapa. Varför kom jag inte på det här på fars dag?

Firar 26 (tjugosex stycken, alltså ganska många jorå såatteeee) följare på bloggkoll genom att bestämma mig för att vara hemma imorgon. För mina lymfkörtlar i halsen sväller snart upp till pilatesbollstorlek.

Två saker jag vill:
1: Ha fler kontakter på Skype, jag vill ha lika många som på Facebook. Minst 421 styckent. Kan man koppla Skype till Facebook? Om man kan det, fasen vad gött. Om framtiden inte är så pass inflyttad, lägg till mig. "gustafbergendahl".

2: Ha fler följare på bloggkoll. Fölk mig på bloggkoll så kan jag följa dig om du säger vad din blogg heter :P :P :P Bloggkollskompisar pliz :P?

Kommentarer
Postat av: ELsa

du kan importera konakter fran facebook till skype.

Klicka bara pa contacts och sen import contacts och sen skriver du in mail och facelosen och sen ar det bara att plocka vilka du vill ha

2010-11-18 @ 04:21:37
URL: http://bergmannens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0