Hur mitt liv blev en facebookuppdatering

Jag har ett facebookberoende. Jag har tänkt i statusuppdateringar ända sen jag skaffade facebook. Samma sak med bloggen. Så fort jag ser något/upplever något/spexar till det tänker jag "Hur kan jag göra comedy av det här och skriva på internet?".
Den enda som förstår mig är Stina. Alla andra hatar mig för att mina tankegångar går så.

Men det är typ ett seriöst problem. Jag blir så jävla glad om någon gillar min status. Eller en kommentar här. Det är så jävla pinsamt egentligen.

Hur jag tänker innan jag gör en statusupdatering:
1. Hitta ett ämne jag tycker är roligt.
2. Kommer andra folk att tycka det här är roligt?
3. Kommer andra folk att gilla detta?
4. Är det på något sett olagligt?
5. Kommer detta att kunna påverka min framtida jobbkarriär negativt. / Kommer min chef att kunna att läsa det här?
6. Kommer en lärare kunna läsa detta och sänka mitt betyg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är kung!!!

2010-11-25 @ 22:36:38
Postat av: Anonym

mina statusar är bara facerapeskit som jag gillar bajs och rullar en spliff. JAG KOMMER FÅ MEST JOBB

2010-11-26 @ 15:16:08
URL: http://johannaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är precis likadan, du är icke ensam.

2010-11-28 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0