Ich habe eine pfantastichen blick auf dem Schneebeteckte Berg in der Wein

Idag har jag också varit hemma. Borde plugga typ...alla ämnen. Det är kul för det är sant. Ja, jag måste plugga allt förutom idrott, musik och slöjd. Alltså de tre hippieämnena. Ovärt.

Vill mer än någonsin åka till Bryssel. Det skulle vara det bästa någonsin. Vill inte vara kvar här längre.
Funderar på att boka biljetter på något lågpris-lågpris-lågpris-flygbolag som har typ ståplatser och kräver betalt för att gå på toaletten.
Om Hitler hade flygit sina judar (för 57 kr per person, obs inget skämt) till Auswitch med Ryan Air hade judarna sagt "Snälla snälla kan vi inte få åka boskapsvagn? Vad som helst förutom Ryan Air!!"

Ryan Air, förmodligen världens opålitligaste flygbolag

Ps idag fick jag mina journaler för mitt brutna nyckelben utskrivna. Nu: Kontakta försäkringsbolaget.

Kommentarer
Postat av: emmycool

fan för dig, gustaf.

HATA KOLLEGIEBLOCK, HATA HATA HATA!!!!!!!!!



vadå? har du flugit ryan air och blivit missnöjd? det enda felet jag kunde hitta med det flyget var att man åkte så SNABBT så att man inte hann dricka kaffe. så.

2010-11-19 @ 19:42:46
URL: http://boombox.devote.se
Postat av: cec1

Jag tycker du ska åka med Ryan air eller vad fan som helst bara du kommer hit!! NU eller iaf snarast

2010-11-19 @ 20:02:18
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0