Ja det var ju det här med rubriker

Igår var jag så jävla peppad på livet. Jag skrev upp vad jag strävade efter att få betygsmässigt i alla ämmnen på en lapp och tänkte "Det blir inte så svårt". Kommer till skolan idag och har den flummigaste ensemblen någonsin. Jättekonstigt var det. Fick tillbaka Kärleksboken och fick ett jävla VG. Inte alls peppad på livet längre. Jätteopeppad på livet.

Jag var ute och gick nyss. Såg jättemånga hundar med blinkande/lysande halsband. Vissa hade bara en blinkande röd ring. Vissa såg ut som en julgran med blinkande girlanger kors och tvärs. Fick typ epelepsianfall av två små hittepåhundar, typ chihuahuor, som gick runt blinkade. Nej förlåt man ska inte skoja bort epelepsi för det är okänsligt. Elleeeeeeeer?!

Nej men såatteee det här var ju ganska tråkig läsning. Så kan det va, det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0