Jösses amalia!

Det utropade jag imorse när det var en decimeter snö utanför dörren. Jag älskar snö. Och plogbilar. När jag kom hem från skolan skottade jag tillsammans med min pensionerade polisgranne. Vi fick som en far-och-son relation. Det var magiskt.

Annars har det inte hänt så mycket. Ligger efter i matten, måste fixa prao osv. Det gamla vanliga!
Imorgon ska jag och Alfred joura. Vilket betyder en hel dag bestående av relaxiation. Det blir asfett.

NU: Gå en vinterpromenix längs älven för att riktigt insupa stämingen av vinter i mina lungor.
SEN: Fullborda mitt nya liv som emo genom att lyssna på kevlarsjäl och skada mig själv DJUPT.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

älskar dig!!!

2010-11-10 @ 23:38:58
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0