Kära Kurran!

Jag och Alfred skulle plugga lite tyska, eftersom vi inte varit där på typ två veckor och missat en jävla massa. Maggan kom dit och ba "Gör det här och det här, det här och det här". Jag fick lite panik och ba "Nu går jag till Kurran innan jag ångrar mig!!"

Och så gjorde jag det. Det värsta var att det var lite givande. Förutom att jag inte riktigt kunde fokusera på det hon sa, det jag hörde var "Jag trivs bäst på hästryggen" och "Min vattenpump gick sönder imorse".
Hon hade en kuratorpraktikant som var med, men hon frågade bara frågor som "Hur känner du när du gör det" och "Varför tror du det känns så".
Kurran sa också att det är okej att få IG i tyska och att jag inte behöver gå på lästiden. Hon trodde att min skeptism mot lästiden var en protest. Jag tror hon har rätt. Haha åh jag trodde aldrig jag skulle sjunka så här lågt.

Jag ska dit på måndag igen. Det blir väl kul?

Kommentarer
Postat av: Signe

kuratorn är snäll

2010-11-26 @ 15:54:27
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0