Min fredag i bild- och textformat

Allt började med en pokémon som tillhörde Cecilia.
Vi gick till vår vän Johanna i köket för att hämta en glasburk. (Ps älskar Johanna.) Alla mattanter var råtrevliga och vi fick till och med gå in i själva matlagningsdelen. Det var stort.

Vi fyllde burken med handsprit som jag mycket professionellt tattat från ett klassrum ett antal veckor innan.

Lade ned squardl i vätskan i hopp om att han äntligen skulle bli ren.

Tänkte att "Hmm detta var kul, hur kan vi dra det till sin spets?" Vi fick tag på grahamsmjöl. Vad vi gjorde med det är fortfarande hemligt.

Återkommer med upplösningen på denna fantastiska kreation.

Åkte till Ica maxi för att handla. Såg något av det sjukaste jag någonsin sett.
Det är en människa. Men den sitter liksom gömd i sin egen jacka. Det var allt häpnansväckande.

Åkte hem och gjorde tacos. Nora kom också. Konstaterade att kvalitén på årets idoler är sämst. Hata idol.


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAAHHA gud vad jag garva åt tanten

2010-11-13 @ 12:32:38
URL: http://vickevick.blogg.se/
Postat av: cec1

STOPP!

2010-11-13 @ 12:36:00
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0