Saker jag förstört den här veckan:

Allt började med att jag skulle bädda min säng. Täcket grabbade tag i min nyinköpta ljusstake så den ramlade ner på fönsterbrädan och började lysa sinnessjukt starkt. Jag slog till den och den började lysa ännu starkare. Fick panik och slog den en andra gång. Då slocknade den och ville inte lysa igen. 49:90 rakt ner i sjön.

Tog upp en annan ljusstake från källaren, som det mitt täcke också grabbade tag i. Nu lyser den också okontrollerat. Vågar inte slå till den en gång till.

Sen hade jag sönder mina byxor igår.

Idag sprack mina svarta byxor också.

Totalt: Två byxor och två ljusstakar. Jag ska då alltid göra allt i plural.

Är det karma? Vad har jag gjort? Förutom att stirra ut/skrika/vara läskig mot sjuorna? Apropå det så har jag valt ut en sjua som jag ska ge... "extra mycket uppmärksamhet". Älskar livet som nia ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är själv en nia som utnyttjar fördelarna fullt ut :)

2010-11-25 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0