Tänk på blodtrycket

Det är så jävla synd om mig. Har inte ätit sen lunch, potatismoset är fryst och jag tänker då faan inte värma det i micron. Någon sorts jävla värdighet har jag ju. Har sinnessjukt ont i halsen och lite feber och skolångest och helvetet!!
Idag har jag suttit i en och samma ställning. Den här, fast mer ihopsjunken.

Åt en liten bit av en 100%ig chokladkaka som jag köpte för 68 spänn. Typ det äckligaste jag smakat. Mamma Birkeros sa att det var bra för att den öppnade blodkärlen samt att den piggar upp. Det enda den gjorde mot mig var att aktivera mina spyrefelxer.

Imorgon ska jag vara hemma också. Och se på webbtv hela dagen.

Kommentarer
Postat av: junior birkeros

unge man! jag förstår dig fullständigt. överkonsumtion av kakao i en och samma tugga är bajsäckligt.

ät bajs. i'm out PZ

2010-11-19 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0