Vad jag har gjort idag istället för att plugga:

1. Bytt lakan
2. Städat mitt rum
3. Tvättat
4. Kokat apelsinmarmelad (inget skämt)
5. Fikat på NK med Anna och Agnes. Där var det en dvärg i tomtekostym.

Så jävla tråkigt att dvärgarna alltid ska behöva ta skitjobben.

Alltså jag har alltid tänkt att man skulle byta till blogspot, eftersom blogg.se är det sämsta påhittet sen ensam mamma söker. Anledningen till att jag inte redan bytt är att jag måste ha ett bra bloggnamn. Nu går jag emot mina egna principer och frågar er som läser detta, vad borde min nya blogg heta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast namnet du har nu är ju kul ju :(

2010-11-27 @ 23:03:47
Postat av: stina

Din nya blogg kan heta En Svensk Medelklasskille Med Trygg Uppväxt, förkortas ESMMTU

2010-11-29 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0