A voice has always told me where to go

Idag har varit en produktiv dag. Åkte till skolan och var med på NO:n och matten. Försökte faktiskt göra matte, men istället mailade jag Skatteverket och Unga Aktiesparare. Jag avslutade bägge mailen med "Mvh Medborgaren". Ska börja avsluta alla mina mail så.

Sen åkte jag hem för jag mådde illa. Fick ett mail från biblioteket som sa att Kristian Anttilas nya skiva kom in idag och att jag kunde låna den. Jag frågade om jag kunde få den direkt i handen. Hon sa att det var okej. Så jävla bra service, tar tillbaka allt ont jag sagt om att det bara är lodisar som går på bibliotek. Okej, inte allt men en del av det uttalandet.

Nu ska jag städa mitt rum och packa klart inför min resa norrut imorgon. Bussen går precis så att jag inte kan vara med på SO-provet. Tack Länstrafiken för det. Åh jag är så peppad på att jaga älg!! Let's döda skiten ur norrlands ekologiska system!!!

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

vad duktig du är : : :* kill that älg for me hun

2010-10-21 @ 23:48:28
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0