Apropå choklad

Idoldeltagaren Geir möter en vän på stan. Vännen heter Klas och jobbar som polkadansör.

K = Klas. G = Geir.

K: Men Geir, schaa!

G: Hej Klas, hur är läget?

K: Bra, jag vet bara inte vilken politisk ställning jag ska ha i mitt framtida liv som polkadansör.

G: Men vilken fortuna vill du ha?

K: Jag vet ju inte, det står mellan centern och MP.

G: Snickers-snack Klas, varför Mp när det finns M&Ms?

K: Ja, jag får se vad det blir. Ska du inte hänga med på en kopp kaffe hem till mig? Det är dukat och klart.

G: Nej, jag måste hem och Dajmsuga. Annars blir det en twist med frugan.

K: Du måste ju ta ett brejk, du blir snart lika trött som en skotte. Men det är väl som frugan brukar säga, No blesse när det gäller städningen.

G: Jo men du vet, det är non stop när det gäller städningen. Plopp säger det och så ser det lika hemskt ut igen.

K: Haha ja men verkligen, it never stops. Inte direkt någon premium-behandling här inte. Jag måste nog också bege mig hemåt, ska se Aladdin med barnen. Keep smiling Geir. Scha!

G: Hej med dig Klas, vi ses riesenare!

Choklader jag täckte in: Geisha, Polka, Fortuna, Center, Snickers, M&M, Dukat, Dajm, Twist, Brejk, Skotte, Noblesse, Non Stop, Plopp, Never Stop, Premium, Aladdin, Smil, Riesen.


Kommentarer
Postat av: olivia

respeeekt.

2010-10-11 @ 08:08:24
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Signe

va

2010-10-11 @ 16:57:22
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/
Postat av: cecilia(interännarjenssen)

HAHAHAHA OMG seriöst asa kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah menm serri du gjorde min dag!

2010-10-11 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0