Apropå minkuppfödning

Tänk ändå att det föds upp djur endast för att tillverka päls. Minkuppfödning. Att det pågår idag. År 2010. Att de får sitta i en bur hela sitt liv, endast för att någon jävla överklasshora ska få sin päls. Och att minkarna lider under sin levnadstid. Det är ju så överjävligt sjukt.

Fan vad gött att släppa ut minkar. Jag vill också göra det. Jag vill också förstöra för minkuppfödare. Jag vill sätta minkuppfödaren i en bur i sisådär tio år tillsammans med en kannibal som ska få tugga lite på honom. Och sedan gasa ihjäl personen i fråga. Jag ska fan också engagera mig. Jag har gått med i Djurrättsalliansen, ska bli aktiv och gå med i ett hemligt nätvärk och göra något som gör skillnad.
Krossa rutor på McDonalds, slå ner en uppfödare, göra något radikalt.

Gå in HÄR och bli medlem ni också, 200 pix per år. Inte mycket alls va fan. Kom igen!!

Kommentarer
Postat av: Signe

gillar att du har oss som systrar... men snälla försör ej våra pälsar, de finns ju redan...

2010-10-08 @ 11:53:27
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/
Postat av: Anonym

och släng inte mammas minkpäls... den finns redan, den också...

2010-10-08 @ 12:01:37
Postat av: pandasoppa

överklasshora

det finns bättre sätt än att släppa ut minkar( =döda minkarna, för JA de dör direkt, de fattar ju inte vad en bil är och PANG är de mos)

tänk efter lite. jag älskar att du har åsikter och är bestämd för det ska man fan va, kämpa för nåt, kämpa för att rädda minkarna från förtryck och lidande. jag orkar inte. du är bäst. men gör det på ett smart sätt, inte på ett vandaliserande sätt för det blir alla bara argare av och får fler och fler fördomar mot pälsmotståndare. skriv debattartiklar, samla namnlistor osv men gör det på ett fredligt sätt.

xoxo pälsagnes

2010-10-08 @ 17:26:18
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: guNaZnANANS

lyssna på din syster gustaf. Hon nar rätt. (den äldre. heh) Jag blir pissed om du släpper ut minkar. Jättearg blir jag.



Ska vi gå och koka scan-chefer levande tillsammans någno dag? <3

2010-10-08 @ 19:26:30
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: pandasoppa

svar: inte den tonen. raring. så jag får inte säga nåt för jag använder päls? de flesta människor använder päls, eller åtminstone skinn på skor och väskor och handskar och plånböcker. jag tycker att det är fel med pälsindustrin. och skinnindustrin och köttindustrin. men jag orkar inte bry mig om det, för jag bryr mig bara om mig själv. jag är ju ärlig med de tiallafall. det jag menade med min kommentar var att det är bra att du orkar. och att du brinner för nåt. puss.

2010-10-08 @ 19:35:47
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: Anonym

tycker att någon ska kämpaför höns och kycklingar också. inte släppa ut dom så dom dör utan för att de ska få bättre liv

2010-10-08 @ 22:00:05
Postat av: Anonym

VADÅ FREDLIGT LAGOM FREDLIGT ATT STÄNGA IN MINKAR I SMÅ BURAR KOM IGEN GUSTAF VI SLÄPPER UT DOM VI KÖR

2010-10-09 @ 10:13:57
Postat av: sara

tänk bara på att minkarna blir en katastrof i det naturområde som dom släpps ut i, att de kan bli dödade av bilar är ett mindre problem om du tänker på hur många fåglar som minkarna hinner döda. Minkar är nämligen inte ett naturligt inslag i naturen här så hitta ett annat sätt att protestera!

2010-10-09 @ 10:21:12
Postat av: Anonym

bra sara!!!! å inte den tonen, lilla soppraringen... du må verka coolt obrydd om annat än dig själv men herregud det ärdu int

2010-10-09 @ 10:54:25
Postat av: bruden du och AtleVidar har gemensamt

många kommentarer, tänkte liksom att det skulle vara lite festligt med en tiondeeeehehehe.



i miss you gustiaf!

2010-10-10 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0