Att träna bort träningsvärk

Det är fan det mest hippieaktiga jag hört. Kan direkt säga att det inte fungerar alls.
NU: dricka saft. Vi har inte nog stora glas. Tar en tillbringare och dricker direkt ur den.

KURIOSA OM TILLBRINGAREN: Hade tänk ta ett kort med Photobooth på den, och för att visa att det var saft i den lutar jag den lite mot kameran. Varpå saften rinner ut på datorn. Tänk ändå vad min dator får vara med om. Saft på tangentbordet, bli tappad på diverse ytor som asfalt och golv. Lycko den. Hur som helst, jag ska fan aldrig använda Photobooth igen.

Kommentarer
Postat av: boysaremean,

hahahahaha !!

känner igen mig som fan med det där om tillbringaren !!

hehe

2010-10-21 @ 12:03:27
URL: http://boysaremean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0