En helt vanlig söndag

*beskriver min blogg precis som alla andra gör*
Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, mina vänner, min familj, min hund och så fotar jag ibland också. Hehe läs om du vill (P-gubbe).

Idag har jag jobbat i några timmar, lika fint som vanligt. Ska kolla om jag inte kan bli schemalagd på söndagar också. Eller någon söndag då och då. Det var någon hippemänniska där som hette typ Anna Mercedes. Hon spelade hippemusik. Och då var det inte bra hippiemusik, utan riktigt konstig samt dålig hippiemusik. Jävla hippe.

Försökte plugga lite också, orkade bara göra lite svenska. Men det går bra. Jag har koll på läget (mamma).
Hade "höstmöte" med våra grannar. Jag vet inte vad man ska säga om dem personerna. Får inget grepp om vissa. Förvånansvärt trevliga var dem i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0