En kväll i ångestens tecken

Jag tänker inte plugga tyska. Eller matte. Tji fick ni!!

Fick en impuls av att allt sög så jag klippte av mig lite hår. Det känns bra. Känner mig lite så här: M M M M M MMMM.
Hade tänkt skriva något roligt, eller ironiskt ni vet som ni gillar. Kan istället redovisa hur arg jag är över att inte ha en iPad. Sjukt mycket. Slut på redovisningen.

Kan bjuda på en dikt/visdomsord.
När orden inte räcker till, när vardagsmörkret kommer krypandes mot dig.
När höstregnet smattrar på plåttaket, och du känner dig så där ruggig.
Vänd livet upp och ned! Börja med datorn, avsluta med ditt vanligtvis ihopsamlade sinne. Se vad som händer. Lev livet.

Ey en rolig sak, min mentor claimade att jag hade varit med i ett matkrig. Jag förstod inte vad han sa, då jag bara kastat en morot på en kille. *Överreaktion*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0