Ett klagans inlägg

Försökte plugga matte. Det gick ju då fan inte. Måste plugga tyska. Det vill jag ju fan inte.
Jag blir så jävla trött (som ett helvetesbarn) om jag inte får sova eftermiddag. Det är fan det skönaste som finns, att powernapa runt fem-sex och sen vara pigg resten av kvällen och kunna göra saker. Nackdelen är att jag blir astrött dagen efter. Roligt för er att läsa om Gurras skol- och sömnproblem.

Kan folk sluta göra låtar som typ DEN HÄR eller DEN HÄR? Alltså låtar som enbart har klyschiga textrader som går typ "Åh baby du är den finaste jag vet, utan dig är jag inget. Du är perfekt precis som du är, du behöver inte ändra dig någonting för du är perfekt. Det är skrivet i stjärnorna"

Kommentarer
Postat av: cec1

helvetesbarn1 och helvetesbarn2

2010-10-27 @ 18:19:04
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0