Här lägger jag ut/ner min själ. Seså, njut av den.

Igår bloggade inte jag. Förbereder mig mentalt inför måndag då jag ska lägga bort både mobil och dator i fyra dagar. Det blir kuuuuul kom igen! Skoja det blir hemskt, tror jag kommer dö lite. Jag hade tänkt att börja fota lite igen. Ska väcka min kamera ur sitt koma inom en snar framtid.

I fredags hade vi SO med en sjukt bra lärare som (till skillnad från Christer) var inspirerande. Det var trevligt som oväxling! Åkte direkt från skolan till Schmäck och jobbade i några timmar, typ det bästa jag gjort på hela veckan.
Åkte till Alfred och chillaxade där, såg bland annat Cirkus Möller. Skäms för att säga det men det här var på roligt på riktigt. Ps hatar fortfarande Måns Möller.

Idag har jag och Alfred tagit en random buss till Coop och köpt godis. Hatar Coop nu. Handla aldrig någonsin på Coop. Hata.
Åkte och jobbade lite till, riktigt gött. Ska jobba aslänge imorgon också så kom förbi vetja!

Bjuder också på en helt vanlig film med en helt vanlig kille.

IMORGON KOMMER CISSI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0