HATA

Det slår mig helt plötsligt att folk faktiskt pratar tyska i tyskland. Att människor på riktigt använder detta hittepåspråk till vardags. Är inte det typ det konstigaste någonsin?

I veckan ska kärleksboken vara inlämnad, det ska vara pluggat klart till SO-provet och så är det omprov i tyska. Ja sen är det ju matten som jag inte kommer komma ikapp med någonsin. Det blir kuuuuuuul kom igeeeeen.

Nu sitter jag och dricker falsk cola och äter macka med Tofulinepålägg. Hippietjafs alltihopa. Nej men om man skulle ta och dra en novell ur röven. Ja så får det bli.

Kommentarer
Postat av: stina

Det blir kuuuuuuul, kom igeeeeen.

Det är mitt favoritcitat of all times. typ.

2010-10-18 @ 21:55:17
Postat av: Anonym

men ta engrej i taget bara

2010-10-19 @ 09:35:10
Postat av: Anonym

det är så knäppt när man tänker på sådant!

en rad oregelbundna verb liksom. knäppt...

2010-10-21 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0