Hejhej

Idag har jag jobbat. Att jobba blir så jävla mycket roligare när man jobbar med mysigt folk. Det fick jag göra idag. Älskar det. Fick också klargjort att det dragits skatt på de senaste lönerna jag fått = när det är deklaration kommer jag få mer cash. Tack Skatteverket för att ni tar mina pengar och sen ger dem tillbaka ett år efter. Puss på er, love u guys!

En grej som jag tänkt på, om man skulle göra något sjukligt långsamt skulle det inte märkas. Om man skulle klä av sig jättelångsamt på en resturang skulle ingen märka det. Och sen helt plötlsigt ba "VA FAN sitter den där snubben iklädd enbart underkläder?!" Elller om man skulle råna en bank det långsammaste man kan. Det skulle ingen heller märka. Helt plötsligt skulle dem ba "SHIT det har varit inbrott men vi märkte det inte för det gick så långsamt". SJUKASTE LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0