Hur mitt liv kommer se ut de följande åren

Skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova ätaskola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova ätaskola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta skola sova äta.

Och det känns ju bra, att ha ett mönster i sin vardag. Att inte behöva oroa sig för vad som komma skall. Ja detta blir kul. Fyra år kvar, tjalalalala.
Hade skolfoto idag. Sista skolfotot i grundskolan. Känns ju ändå ganska bra att se ut som ett sepe på enskilda.
Och jag som lovade mig själv att inte sova på eftermiddagen, eftersom jag aldrig sover på natten. Det gick inte alls bra ju.

Ps: En grej som är sann är att alltid när jag behöver kolla upp fakta så kollar jag det på Wikipedia. Inget mer med det eftersom ALLT SOM STÅR PÅ INTERNET ÄR SANT!!!!

Kommentarer
Postat av: nora

jag som väntade på dig.......................................;(;(;(;(;(:P

2010-10-05 @ 19:54:48
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0