Jag har skolångest *I'm speciel*

Min torsdag i punktform:

1. Det började snöa. Det var sweet.
2. Jag fick IG på tyskaprovet (förlåt mamma och pappa)
3. Vi har börjar bilda föreningen Svenska Sjöars Klubb (SSK) som ska upplysa Sveriges befolkning om sjöar. Jag är mälaren.

Imorgon är det engelskaprov och utvecklingssamtal som gäller. Det blir kult. Jag som glömt böckerna på skolan trodde att jag inte kunde plugga något, men så visar det sig att Glosboken hade svaret på allt. Det är ju för fan det största som någonsin hänt världen, varför har ingen sagt detta till mig förut?! FRAMTIDEN HAR FLYTTAT IN!!
Nu ska jag plugga och göra potatismos. Samtidigt.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

aj då. plugga mer. jag hjälper om du vill!!

2010-10-17 @ 13:20:34
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0