Jag måste ringa Frida


Idag har jag åkt buss. Det är rätt skönt att åka buss, för alla som åker buss är antingen gravt överviktiga eller allmänt råfula. Så då slipper man tänka på hur man själv ser ut. Träffade Frida i Lycksele och hängde lite med henne.

Jag fick återigen mina fördomar angående att norrlänningar är efterblivna. Det var en massa kids som åkte hem till sina byar efter att ha gått i skola hela veckan, och de pratade typ en halvtimme om hur mycket en kille vägde.
"Nämen du, han var ju tjock i sjuan men nu e han ju int tjock"
"Jåå han väg ju typ trettifem"
"Nää han väg ju minst femti"

Imorgon ska jag gå upp klockan sju för jag ska ut och DÖDA ÄLGAR!!! När jag satt på bussen tänkte jag på varför jag gör det här. Jag vet ärligt inte. Haha om det blir något skjutet kommer, så blir det fruktanvärt kul att se hur jag reagerar. Jag satsar mina pengar på att jag kommer slå gråtandes på den som skjöt och ba "MÖRDARE MÖRDARE". Eller bara bryta ihop och typ...ringa en vetrinär. Det blir kuuuuuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0