Kolla plugg

Idag hade jag tyskaprov. Det var förvånansvärt enkelt. Får säkert G och kanske ett VG om jag har tur. Drog dock ord ur röven på vissa. Meneeee det blir bra.
På fredag har jag utvecklingssamtal så jag har fått omdömen i typ alla ämnen. Det är jätteroligt att läsa. Förutom i svenska. Jag är bra på svenska egentligen men jag förstår inte vad fan man får ut av att skriva en kärleksbok. Och en fucking novell. Och en recension på en bok, vilket blir typ jobbigast eftersom jag har en tendens att låta bli att läsa böcker överhuvudtaget. Det blir intressant. Brb ska dra en novell ur röven.

Kommentarer
Postat av: en till agnes

du är bäst!!!!! :::::::*:*massa kärlek

2010-10-14 @ 09:58:53
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0