Kolla skolråd

Skolråd. Alltså ett möte där man sitter och lyssnar på rektorerna i 2,5 timme och sen får man ta ut komp. = Typ tre lektioner tyska som man får giltig frånvaro från. Det blir gött. Apropå tyska så är det ju prov i morgon. "Tur" att man har "pluggat".

Från skolrådet skulle vi åka buss hem men eftersom bussarna går helt crazy tider skulle vi behöva vänta en halvtimme i kylan. Jag tänkte att "Hmm, om man skulle prova att lifta". Ställde mig och vinkade lite och pang tjoff så satt vi där i en varm bil. Det är ju typ det värdaste någonsin. Ska börja lifta alltid.

Hörni era cpn till köttätare, kolla här och inse vad det är ni stödjer genom att äta djur.
Ps lovade mig själv att jag skulle acceptera andra människors livsstil och val att äta kött men det är ju så jävla sjukt ds

Kommentarer
Postat av: fanny rehnman

detdär va fanimej det vidrigaste jag sett på länge. fyfan.

2010-10-12 @ 23:02:27
Postat av: c

jag såg bara typ fem sek, tills kossan som hängde uppåner och skakade på huvudet innan jag började gråta och nu håller jag på att spy.

2010-10-13 @ 17:11:53
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0