Kolla tisdag

Idag vaknade jag, cyklade till skolan i godan ro lyssnandes på musik. Hade lästid och började läsa "Kommunismens svarta bok" efter som jag inte vet något om kommunism men vill lära mig. Eftersom den var skriven på gammelsvenska (typ) så var den rätt så svår att förstå. Dessutom var den så här (-----------------------) tjock. Alltså tjockare än en Harry P-bok.
Sen hade vi ensemble. Det var nog det sjukaste jag varit med om. För tre veckor sen spelade vi den här låten helt fläckfritt, det lät bra, världen var fin och fåglarna kvittrade. Sen idag när Danne inte längre spelar trummor och Patrik måste hoppa in som extratrummis lät det...låt mig säga sämst. Helt sjukt vad det sög. Ensemble som en gång var mitt vardagsljus, har nu svärtats ned.
Sen åkte jag hem till mysebyxorna. Orkade inte vara på skolan, delvis för att jag inte orkade och delvis för att jag mådde dåligt. Har sovit lite.

NU: mat

Kommentarer
Postat av: emmycool

guud, tack så mycket!!! värsta snält av dig!



alltså shit, lite pinsamt men jag följer redan din blogg thihithi:] aja, puss!



ps. du är jättevacker och höstbilderna var urgrymma!:)

2010-10-12 @ 21:05:16
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0