Kolla Vinterviken

Idag har jag köpt kläder. Var förvånansvärt nära på att köpa ett par mjukisbyxor för 200 pix. Det var allt en herrans tur att jag inte gjorde det. Jag köpte en långärmad randig historia med knappar, en vardagsskjorta i någon mörk-aktig färg samt en till långärmad tröja. Jag skulle ju kunna fota mina inköp istället för att förklara med ord dragna ur min röv. Tror jag ska göra det. Sen.
Drog en sväng till Vinterviken och fikade. Det har minsann blivit höst även i Stockholm!

En rolig grej som hände var att jag plankade på vägen dit, hoppade över spärren som en riktigt plankare. Det kändes fantastiskt. Sen skulle vi byta tunnelbana, och så var det först några pajaser i orangea västar som i princip hotade mig. Sen kom den en kille i blå "bötfällarjacka" och ställde sig bakom oss. Jag fick panik och gick upp och betalade. Tänker aldrig mer planka. Förän jag har läst in mig på ämnet.

Har just ätit middag med mina systrar och Alfred, Signe gjorde kikärtsgryta. Asgött.
22.30 ska vi se Jesper Rönndahl samt fler roliga människor ståuppa live på Raw Comedy. Det blir legendariskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0