Kolla Umeå


Åt frukost. God frukost i form av bakverk. Kaffe-burnen var dock asäcklig. Det var fan det äckligaste. Inte kaffe, inte burn utan något mellanting. Kallt kaffe med klumpar i sig. Asäcklig grej.
Flög hem och spelade in den här filmen.

Nästa gång ska jag slå mitt rekord. Ni ba "Är han sepe ELLER" jag ba "Ja".
Det har varit en asbra Stockholmsvistelse. Är så nöjd så nöjd. Jag har ju ändå väldigt fina systrar.

Kom till skolan ganska lagom till SO:n. Alla var luriga. Lite konstiga. Först var jag glad, sen var jag inte glad för 90% av världens befolkning blev arga. Så kan det gå. Jag ska tänka mer på vad jag gör mot andra folk. Jag är nog egentligen asdryg. Ska sluta upp med det.
Borde ju plugga engelska, tyska, svenska SO och musik.  Men så är det ju Idoltider på TV. Måste ju hitta ett sätt att få dessa två grejer att gå ihop.

PS: Oreo-reklamen går mig på nerverna. Kan inte bestämma om den är bra eller totalt jävla asobehaglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0