Skola osv

Matte- och tyskaprov idag. Förhoppningsvis G på båda. Hade tänkt plugga matte men kom på att det är gödare att döva sin skolångest genom att gå ut och gå.

Mamma (och Cissi) säger att jag är för beroende av min mobil och dator. Och att jag borde fokusera mer på skolan. Ja absolut, ska skärpa mig mer och bli duktig och alltid vara koncentrerad och snäll och engagerad. Så får det bli. Inga problem :))))))))))))))))))))))))
Vill inte gå i skolan alls. Tänk att bara jobba på Schmäck hela tiden. Drömtillvaro.

NU: Dricka havrechokladmjölk direkt ur paketet. Ser helst att mitt framtida liv ska innehålla mycket av det. Dricka direkt ur paketet alltså. Och skäggstubb, mjukisbyxor och a-kassa.

Kommentarer
Postat av: cec1

snart kommer jag och då ska du vara på rehab från datorn och mobilen så är det bara så du vet!

2010-10-28 @ 20:35:03
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0