Vad hände med Babe?

Vad hände egentligen med Babe efter den modiga lilla grisens avslutade karriär? Det här är min teori.
Först såg Babe ut så här:

Alla ba "Åh vilken gullig liten griskulting, får jag mysa med den?"
Sen måste ju Babe växt upp och blivit större. Typ så här:

Alla ba "Ööh vilken tjock och äcklig gris, slakta den jäveln innan jag petar ut ögonen på mig själv"
Efter det såg Babe ut så här:

Alla ba "Mm gott med griskött, jag älskar djur så länge de ligger orörliga på min tallrik"

Tänk ändå. Att ha ätit Babe. Jag skulle äta Babe även om jag nu är vegetarian.
Det är tufft att vara gris.

Kommentarer
Postat av: Bela

Haha wtf. Roligt som faen:) hah haha

2010-10-26 @ 23:08:55
URL: http://fiskpuss.blogg.se/
Postat av: cec1

Haha wtf. Roligt som faen:) hah haha /toppbloggaren

2010-10-26 @ 23:25:57
URL: http://jensochjens.blogg.se/
Postat av: elin:)

hahahaha asså gustaf jag älskar dig och din blogg

2010-10-27 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0