Vad jag har gjort idag

Idag har föreningen "Svenska Sjöars Klubb" bildats. Den består av mig, Nora, Alfred, Cis och Sebastian. Vi kommer ha kontinuerliga möten där vi lär oss mer invecklat om Sveriges största sjöar. Detta blir legendariskt. Uppdaterar senare om vad vi inom SSK tänker göra.

Har också haft engelskaprov som var löjligt kort och hyfsat enkelt. Har ju efter tyskaprovet lärt mig att inte ta ut något o förskott så jag fick nog IG. Hade utvecklingssamtal också. Vi sa exakt samma sak som året innan. Och året innan dess. Och året innan dess osv. Satsa mer på matten och skärp dig i största allmänhet. Kult.
Har ätit mat med Alfred och Nora och så kom Bo-William och var här ett tag. Trevligt. I morgon ska jag jobba = veckans höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0