Är detta ett skämt? Jag tror inte han är riktigt återställd.

Hur mitt rum ser ut just nu:

Öppna garderobsdörrar. Går man in i garderoberna kommer man inte till Narnia, det är en vanlig garederob.
Fyra par strumpor liggandes på golvet, endast ett par av dom är sammankopplade.
Bäddat med Nalle Puh-lakan som varit med sen innan jag föddes. Dom är så där härligt urtvättade så man bara vill dö.
På den dammiga byrån bredvid sängen står en vattenflaska nyfylld med vatten, en iPod, en mobil, en skrynklig tjuga och fyra enkronor,glasögonputs och en bok för att jag ska försöka intala mig själv att jag läser. Det gör jag inte. Boken har jag inte läst många sidor i.
I fönsterkarmen står en klockradio som lyser en rakt i ögonen när man ska sova.
En spegel hänger på väggen, på den står också en jesus-ikon och mina linser jag aldrig använder mer.
En kamera hänger på några krokar, den använder jag aldrig nu för tiden.
Den blåa datorstolen har en svart-vit dyna som jag gjorde i femman, det ligger ett röd-vitt tyg på den som egentligen skulle vara påsytt för att matcha gardinkappan som är på samma tema.

Så, en liten realitycheck. Eller bara för att sätta perspiktiv på vilket medelsvenssonliv jag egentligen lever. Vill göra något. Få nya referensramar. Träffa nytt folk. Vara mer framåt.

Nu ska jag se The Game och sova så småningom.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

kom hit då!!! =nytt. älskar dig och saknar dig baby!

2010-09-05 @ 02:21:30
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0