Barabaraparaba

Jag vill slåss, jag vill misshandla, jag vill förstöra, jag vill döda. Nej inte döda, sådant är nog inte lagligt att skriva. Fast jo, jag vill döda.
Såg på nyheterna att SD skulle ha något hittepåmöte i Stockholm. Dom behövde avbryta för att det var för många demonstranter i vägen. Så jävla sweet. Jag vill också demonstrera för något. Varför var inte jag i Köpenhamn när det var klimatmöte? Jag vill också engagera mig genom att skrika och slåss.

Jag och Alfred redovisade vårat arbete om Socialdemokraterna idag på SO:n. Det gick bra.

Enligt den senaste undersökningen skulle Alliansen få majoriteten av rösterna om det skulle vara val idag. Jag tror också dom kommer vinna. Ska vi demonstrera mot alliansen? Kom igen nu kör vi!! Vit makt negerslakt, fast helt åt andra hållet. Typ Rödgrön makt, moderatslakt. Bättre.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, hjälp!

2010-09-13 @ 20:53:35
URL: http://stureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0