Ett riktigt kalasinlägg som måste läsas.

Började dagen med att träffa Alfred och Nora på skolan, dom var sjuka i huvudet som vanligt. Gick längst ner i sepekorridoren för att ha matte och möttes av denna syn.

Rutan hade krossats av en stor sten. Det ägde. Tack den som gjorde det.

Ida ritade sin hand på bordet, jag ritade min och sen ritade hon sin i min hand.

Detta sätter perspektiv.

Hade bild, eftersom jag fick en festlig/kreativ/grym idè så jag var där. Detta blev resultatet.

Sjukt bra grejer.
En till rolig grej:

En trasig glödlampa. Det var kult. En bra dag. Fler dagar som denna tack.

Jag, Alfred och Nora har varit på stan och uträttat en del ärenden. Bland annat chillat med Socialdemokraterna i typ...en dryg timme. Vi ska äta pizza någonstans men vet ej var någonstans.

En kul video:

Kommentarer
Postat av: Lars

snygga händer. gör nåt stort av den iden. snygg glödlampa

2010-09-10 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0