Gustaf skriver brev till Sverigedemokraterna

Hej!

Idag hittade jag en lapp i min brevlåda. Det var reklam för ett parti. Ett parti som hatar negrer, muslimer och invandrare i största allmänhet. På framsidan var det en bild på Sveriges mest obehagligaste människa vid namn Jimmie Åkesson. Vet ni något om detta?

Då jag inte hatar invandrare undrar jag varför i hela fridens namn ni skickar reklam om ert parti? Vi kan säga så här, jag hatar Jimmie Åkesson lika mycket som Jimmie Åkesson själv hatar muslimer.

Jag finner eran politik högst opassande, jag tycker rent ut sagt att ni är ett skit-parti. Jag skulle ju kunna applicera avföring i ett kuvert och skicka till er också, men då jag respekterar ert personliga val av politik, avstår jag från att genomföra det.

Så även om ni kommer in i Riksdagen med eran minst sagt sjuka politik, sluta lägga bajs i min brevlåda.

Tack på förhand!

Gustaf Bergendahl
Ryttargatan 5C
90322 Umeå

Kommentarer
Postat av: Helena

Mohaha, nu vet jag vart du bor! Tänker typ lägga moderatlappar i din brevlåda...

2010-09-16 @ 20:59:04
URL: http://stureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0