Har inget underhållande att skriva.

Förutom tre grejer.

Grej ett: Min iPhone är äntligen skickad!! Så snart är jag en iPhone 4 rikare och 6200 kronor fattigare. Så kan det gå.

Grej två: Smalville är så jävla överhypat. Kan folk sluta gilla Smalville? Sist jag kollade är ni som läser detta folk, så sluta gilla Smalville era jäkla freaks. Smalville fan det sämsta som någonsin gått på tv.

Grej tre: Cecilia Rännar Jensen kan inte franska fast än hon bor i ett fransktalande land och har en fransk privatchaufför. Hur sepe är inte det?!

Skojja, lägger till en fjärde grej.

Grej fyra: Idol är fan det bästa på tv. Jag älskar idol. Inte alla. Jag hatar följande personer i Idol: Andreas Weise (för att han är bratig), Sebastian Krantz (för att han är äcklig, han är tack gode gud utröstad men juryn kommer dra in honom i leken igen), han med slickat hår (för han sjunger som en pajas, alltså inte han som kommer från Boden med slickat hår), Han som kommer från Boden, och några fler jag inte minns.

Människor jag älskar i Idol.
Freja Sterner (assnygg, charmig och bra sångerska) och Sassa (för att hon har awesome personlighet och sjunger bra).

Inom en snar framtid skall jag sluta med mina mellanstadie-fasoner och börja skriva om värda grejer. Alltså inte Idol. Tills dess får ni stå ut med att det lika gärna skulle kunna vara en elva-åring som skriver. HEHE :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0