Hej pajaser

Idag har varit en stor dag. Jag har nämligen fått min första iPhone. Den är allt riktigt fin. Jag är glad. Förutom att den inte vill synkronisera kontakter är den perfekt. Retina display, fantastisk kamera och FaceTime-samtal (nördigaste jag skrivit någonsin). Den måste bara hitta täckningen för i nuläget går den ej att ringa med. Och utan kontakter är det också svårt.

Hur mitt mobil/iPod läge ser ut just nu:
En Xperia
En iPhone
En Sony Ericsson J105
En iPod Touch

=ovärt. Ska lämna in både min iPod och min gamla mobil för de båda är smått defekta. Förväntar mig att få helt nya grejer av Elgiganten. Sen sälja dem. Till högstbjudande. Hörde jag ett bud?!

Nu ska jag sluta nörda om teknik och allt som har med det att göra. För annars blir Nora arg på mig.

Jag har pluggat lite matte inför provet i morgon. Det känns hyfsat bra. Tänk om man skulle få VG på det här. Det skulle vara en upplevelse utöver det vanliga. I morgon kväll åker jag till Stockholm med Alfa, har inte packat något alls. Har fixat det viktigaste, allså pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0