Hur mycket jag älskar skolan

Idag hade vi NO-prov. Det gick sådär. Hela provet var liksom för svårt, jag hade ändå pluggat sate och kunde typ ändå inte ens hälften. Så här ser mitt provschema ut.

Imorgon tisdag: Orientering som jag fan ska ha MVG på.
Torsdag: Matteprov och tyskaglosor som jag inte ens vet vad det är.
V. 42 ska kärleksboken lämnas in som jag inte gjort något på, förutom att försöka skriva om kärlek till tacos.
V. 42 och V. 48 har vi SO-prov, alltså två stycken
Engelskaprov har vi någon gång framöver också

Detta blir kuuuuult. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt as hell.

Kommentarer
Postat av: J

d funkar så i nian. du får sova äta och plugga varje grej ordntligt före ett prov för då har man gjort va man kan. du är smart och fixardet. peppepp

2010-09-28 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0