I rymden finns inga känslor

Cecilia Rännar Jensen har anländt till Umeå!! Mötte henne på flygplatsen 16.35 som planerat. Körde moppe dit. Det var fantastiskt, eftersom ingen vill ha vår jävla elmoped är det väl lika bra att använda den. Men om någon vill köpa den, feel free. Kom med skambud, och kom med dem nu. Tack.

Var och såg "I rymden finns inga känslor" med Cissi, Nora, Alfred, Greta, Elina, Maryam och Hörneforsaren. Förvånansvärt bra film, mest för att jag är smått kär i Ica-Cindy samt Bill Skarsgård. Tror att den skulle vara bättre som kortfilm, allt kändes lite utdraget. Annars helt okej.

Har haft sjuk träningsvärk i vaderna så jag knappt kunnat gå i trappor. Ilandsproblem. Ändå ett problem.
Nu ska jag sova. Jävligt trött. Matte och NO x2 i morgon. Det blir kuuuuuult. Och tyska. Ah just det, idag var den bästa tyskan vi haft någonsin. Alltså ingen. Som jag brukar säga, ingen tyska är bra tyska. Visst är det så visst är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0