Lama grejer skrivna på facebook

Efter de senaste "Klicka på gilla så skriver jag något i din logg"-uppdateringarna har jag börjat fundera. Varför skriver folk så lama grejer? Följande rader är inte skrivna av mig, utan annat folk.

"Känner inte dig, men du verkar helt okej!:):)"

"Känner inte dig men snäll säkert:)"

"Känner dig inte, men du är söt och ser snäll ut :)"

"Känner dig inte så bra men du verkar verkligen jättesnäll"

"Du är snäll"

"Du värkar rolig och snäll"

"Schysst"

Och min favorit "Känner dig inte och har aldrig snackat"

Skämmes!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

men var glad att folk är snälla!

2010-09-25 @ 19:25:35
Postat av: gunnnnnnnnn

word ovanstående!

de är bra att va snäll gustaf! :p

2010-09-26 @ 01:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0