Min tisdag (delvis) i videoform.

Idag var det skola, inget mer med det. Eller jo, vi hade en aschill idrott. Orientering = hagabagarn. Det ägde.
Ensemblen ägde som vanligt, Patrik är fortfarande sjukt jävla grym. Jag ska bli exakt som honom.
Hade svenska i datasalen, Fanny sjöng. Det var kul, i alla fall för de som var där. Ni som inte var där behöver inte se. Det är roligt, men inte så roligt.


Gjorde eftermiddagstacos med Alfred. Epic fail med grilloumi. Blev annars rånice.


Spelade trumpet på riktigt för första gången idag. Storbandet på Midgård minsann, sjukt mycket roligare än jag hade förväntat mig. Förutom att jag inte kan spela vidare bra så ägde det. Det blir bra.

Har också varit på församlingsgården på något hittepå-tårttävling. Har aldrig riktigt fattat vad Centralen är men det var gött.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hah, jag och mina kompisar hade tänkt fara på den där tårttävlingsgrejen men sen strunta vi i det :P

2010-09-15 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0