Mina top tre favoritcitat, SD style

Innan någon läser detta, vill jag påpeka att detta är ett inlägg helt utan skämt.

Då jag inte har något bättre för mig denna regniga söndaseftermiddag tänkte jag "Nej men om man skulle engagera sig politisk, jag kollar vad Sverigedemokraterna har för sig".
Jag tycker att hatet mot SD är bra, fortsätt hata men om vi nu ska hata, varför inte göra det ordentligt?
Större delen av Svea rikes befolkning är typ så här: "Ojoj Sverigedemokraterna är inte bra, jag går med i en facebookgrupp för att visa min avsky". En lam handling.
Att göra som dem här är kanske lite överdrivet.

Hur som haver, jag kollade på SD:s facebooksida och hittade nyheten om den överfallne partikamraten. Här är mina top tre most crazy citat om det.

1. Ricki Bech skriver "Vaddå bra skrivet Aram...Jag skiter i din jävla pizza från grekland o vill ja knulla nått thailuder gör jag det här hemma...o alla ni som säger att Sverige e lika mycke ert för att ni e födda här i svenska landet på staden...piss off era jä...vla kräk...Svea lär aldrig bli ert, ni ska fan doppas i grisfett o rullas i fjädrar o sparkas rakt ut i drickat...o ni lär sjunka som stenar, för simma kan ni fan ikke..men ha en morsa vars namn låter som en kryddhylla i iraq har ni..ta era kameler o flygande mattor o kör upp i röven..o plz alla jävla "världen e till för alla fittor" kommentera ikke här..

2. Mikael Johnsson skriver "som jag alltid har sagt,,gör vi inget åt detta nu så kommer hela den muslimska fanatismen ta över detta landet ,,det är det som är deras målsättning,,,jag bara varnar och ser hur det ser ut,,,det kommer och bli inbördeskrig i detta landet,,detta problemet bara växer och växer,,och motsättningarna ökar och ökar,,så mina vänner snart smäller det tro mig. så nu måste vi alla ta vårt ansvar för att bevara sverige svenskt,,och då menar jag SVENSKT."

3. Saga Berlin skriver "Aram Rahmani Jag hoppas det är du som får ett hakkors i pannan nästa gång. Hur jävla pantad får man bli och skriva "gilla" om en sådan här sak. Tyder på jävligt låg intelligens".

En del av mig säger "Ja Sverigedemokraterna är sjuka i huvudet men alla måste få ha sin egna åsikt" medans en annan del av mig säger "Varför bara karva lite i hans panna? Slakta den jäveln, ta Jimmie Åkesson när ni ändå håller på"

OBS ställer mig också frågan varför alla dessa tre Sverigedemokrater klagar på att invandrarna inte kan svenska när de själva skriver som dyssebarn.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

eller hur, ska man klaga på att folk kommer hit och inte lär sig språket får man väl se till att lära sig det själv först. gud vad less jag blir.

2010-09-12 @ 20:05:27
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: Mycket arg bloggtittare

SD 2010! åt helvete med alla ligist turkar och deras nazi fanatism!



SD har inget att göra med nazism och är INTE racister.



fuck alla som säger emot det

2010-09-19 @ 01:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0