Söndag

Fan vad det kommer äga att fylla sexton. Då får man
1. Övningsköra
2. Skaffa SJ-priokort
3. Stå i kassan på Schmäck
4. Något mer som jag tänkte på. Det var något värt.

Nackdelar:
1. Man kan inte åka som barn på tåget längre.

Alltså, mer fördelar än nackdelar.

Fick också mail från Halebop som sa att dem hade fått in en stor leverans av iPhone 4 32gb, hoppas som fan att jag får den nu. Klarar ej av livet med en iPod utan fungerande hemknapp.

EN TILL VIKTIGT GREJ, vet någon vad Kenneth Gruffman har för telefonnummer? Ja ni vet, Kenneth? Han som åker land och rike för att förespråka om hur viktigt det är att använda cykelhjälm. Måste ställa honom en fråga. Alla säger "Det är lag på hjälm t.o.m 15 års ålder. Jag tror det är 14. Spelar ingen roll vad ni vanliga dödliga säger, jag måste höra det från Mr Gruffman.

Ikväll blir det avskedtacosmiddag för Cecilia Rännar Jensen som beger sig mot Brysselland imorgon. Lillcissi!!

Kommentarer
Postat av: emmycool

jag tror han har 090-132637 men jag är inte helt säker faktiskt...

2010-09-26 @ 16:50:04
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: Linnea

Jag har varit hemma hos honom så jag vet var han bor!!! Eller nästan i alla fall, det är på andra sidan tegsbron inte så långt från skolan där.

2010-09-26 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0