Tre grejor jag inte trodde jag skulle göra när jag vaknade i morse:

1. Gå ut med en hund på idrotten.
2. Åka till Ö-vik med botniabanan.
3. Bli inspirerad att bli lokförare

Jag, Alfred, Olle och Ulrika tog i alla fall en sväng till Ö-vik med tåget för att insupa atmosfären samt besöka Burger King. Jättetrevligt och asgott. Spenderade totalt...187 kronor. Lätt värt.
Resan ner kostade 300 spänn för alla oss fyra, hemresan var gratis då dom inte krävde biljetter av oss. Lätt värt.
Bilder kommer inom en snar framtid. Alltså i morgon. Nu ska jag sova, orientering i morgon ju!

Kommentarer
Postat av: rika

vilken fin blogg du har, jag fick skratta högt flera gånger när jag läste månadens inlägg :) perfekt avslutning på jobbdagen!

2010-09-21 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0