Hejdå girls!

Var nyss och sa hejdå till Flizan som har börjat den 18 timmar långa tågresan hem till Strömstad. Hon kallas Flizan av en anledning, och det är att hon egentligen heter Felizia. Här kommer bevis:

Lill-Flizan!
Det här har för övrigt varit en av de värsta dagarna i mitt liv, då även mitt hjärta åkte till Bryssel i morse. Grät i en kvart efter att hon åkt men sen var NYA TAG PEPPA LIVET UNDTSUNDTS, SKJORTA KAVAJ OCH RÖDA BYXOR skoja är jätteledsen hehehehehehehe. Den 11:e Maj åker jag dit men det är ju två veckor tills jag får se min fransktalande skönhet igen. Ledsen smiley.
Fruktansvärt söt är hon allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådant suger.

2011-04-27 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0