Måndag morgon

animated gif maker
Detta har min morgon bestått av hittills. Plus en sovande flickvän som jag inte tog kort på för då hade hon dödat mig med en kniv och kastat ut mig i sjön. Idag ska vi åka in till Sorsele och göra stan/byn/sammhället/stadskärnan. Vi har att välja mellan Apoteket, ICA, Konsum, Systemet eller klädhörnan om den inte lagts ned. Lunchalternativ är Grillhörnan eller Thaivagnen. Skoja, thaivagnen ska flytta till Arvidsjaur så där sprack ju det. Kanske tar en fika hos farmor, vem vet. Det blåser i alla fall jävel så de e ju inte så niz. Herrå!

Kommentarer
Postat av: signe b

PIRATEN!!! åsså såg jag att det finns en till second hand ju

2011-04-18 @ 09:26:28
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0