Svar på kommentar:

moa om Igår:
Jag måste bara fråga en sak som jag hoppas du svarar på: Din flickvän, bor hon i Bryssel eller i Sverige? Och isåfall, kan hon svenska?
Hon bor i Bryssel och talar flytande franska. Hon har lärt sig några ord på svenska. Hon kan säga: Fika, hallå, vinter och nakenhund. Hon har inte riktigt fått koll på å, ä och ö men det tar sig. Vi pratar mest teckenspråk och för den knappa engelskan hon lärt sig räcker inte långt. Hon pratar dock tyska hyfsat så jag har börjat ta tag i mitt tyskalärande. Vi träffades via internet och träffades första gången i somras. Hon vill bada i älven för första gången i sommar och norrland känns mycket exotiskt för henne.

Kommentarer
Postat av: annaa

hahaahahaha så jävla skön

2011-04-18 @ 19:27:07
Postat av: fe

snälla, sälj din själ till nån reklamtv-kanal så vi får uppleva din humor på bästa sändningstid.

2011-04-18 @ 23:48:21
Postat av: c

Kan ni inte sprata svenska tillsammans:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(?

2011-04-21 @ 21:40:33
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0