Daddy´s home

Det kändes så FEEEE RU KTA NS VÄ RT skönt att logga in här och ba njuta jävel över att se att allt är sig likt. Det känns ungefär som jag övergivit ett barn/ett vinnande koncept (alltså matbloggskonceptet) som skulle kunna gå HUR LÅNGT SOM HELST!!!

Matblogg. Ska ta tag i det. Eller nä, jag tänker mer som upprätthålla en förhoppning hos you crazy guys om att det någon gång kommer ett inlägg som handlar om mat. Så får det bli.

Tänker också att jag ska fota lite mer. Eller ja, jag ska fotta. Fåtta. Fåtta ska jag göra. Att "fota" eller "fotografera" låter för flådigt, för uppstyrt, för mastigt. Jag ska fåtta. Fåtta, med innebörden "Bruka en systemkamera som jag inte kan hantera och bara fåtta lite obrytt sådär". Så får det bli.



Kommentarer
Postat av: Jejja

:D

2011-08-31 @ 22:06:35
Postat av: Karin

Tack gustav. Tack! Jag älskar dig.

2011-08-31 @ 23:18:31
URL: http://mahieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0