apropå scatting

Sjöng White Christmas på en konsert i kväll. Eller ja, sjöng och sjöng. Nynnade. Mumlade. Scattade lite. Glömde bort texten jävulska mängder. Annars gick det bra. Ska börja spela trumpet igen! Damma av trumpetskillsen så att säga. Detta för att:
1: Kunna säga "Jag spelar trumpet också!" på frågan "Spelar du något eller sjunger du bara?" för att det är så jävla lamt att bara sjunga.
2. Trumpet är coolt.
3. Tror det kan vara fruktansvärt roligt om jag inte har så stor press samt inga större krav på mig själv.

Annars? Jo tack. Skolan rullar på liksom livet också gör. Funderar på att börja plugga lite körkortsteori, men sen tänker jag på min ringa ålder och tvekar. Är så jävla taggad på att ta körkort!! Och skaffa bil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0