Du frågar på vilken sida vi står

Fick E på matteprovet!!! Jag är bäst i världen på skola.
Idag hade vi svenska. Bästa svenskalektionen hittills i. mitt. liv. Detta pga att vår svenskalärare spelade gitarr för oss. Och sjöng. Den här låten. Var så jävla fint att jag var nära att smälla av TOTALT. Vår svenskalärare är typ världens bästa man. Han är intellektuell, jävligt snygg i skägg, har bra hand om barn, charmig, har ett fint skratt, bra på att lära ut och förklara, smart, klär sig fint, är allmänbildad och sympatitsk. Jag var glad i cirka en kvart efter den lektionen, detta pga att en av mattanterna på Vildmanna såg så fruktansvärt ledsen ut och jag ville bara trösta henne för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0